søndag 31. oktober 2010

Fulle menn

Er det noe rart jeg alltid har hatt en liten forkjærlighet for fulle menn? Altså ikke de som er såpass fulle at de ikke klarer å stå på egne ben, eller de som alltid skal begynne å krangle. Neida, det er nok snakk om de som blir sjarmerende eller snille. Eller slik som i dag når jeg satt i billettluka på Skagerak Arena og det kommer en berusa Start-supporter bort til meg og det første han sier er: Vil du gifte deg med meg?

Det finnes vel ikke noe mer hyggelig enn å bli fridd til av en helt fremmed mann? (Når jeg leser denne setningen begynner jeg riktignok å vurdere om jeg har et eller annet galt gen eller er litt skrudd i hodet). For å betrygge Mamma: jeg svarte høflig nei. Sørlendingen ga seg ikke og spurte flere ganger, men fikk kun det samme svaret fra meg. Til slutt måtte han jo finne ut hvorfor jeg ikke ville gifte meg med han og spurte om jeg syns han var kjekk og bra å se på. De som kjenner meg vet at jeg ikke er den som er redd for å svare tilbake at: jo, jeg syns absolutt du er kjekk. For det var han virkelig. Han lurte fælt på hva som da kunne være grunnen til at jeg ikke ville si ja, og da måtte jeg helt ærlig si at det er fordi han heier på feil lag. Skjorta skal være sort og hvit, IKKE sort og gul. Det er nok med én Start-supporter i familien (no offence Madde).

Men tilbake igjen til fulle menn - ja, slike som han her kan være litt sjarmerende og gi dagen et lite ekstra lyspunkt. (Noe som sikkert ville vært litt annerledes om jeg ikke hadde funnet karen attraktiv i det hele tatt).

Uansett - HEIA ODD!!! Tap/uavgjort for Aalesund neste gang, og seier for Odd gir en fjerdeplass!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar