tirsdag 11. januar 2011

2011

Jeg lever fortsatt altså.. Det er bare det at disse dagene som for meg er morsomme, interessante, romantiske og spennende, vil nok for dere ikke virke fullt så spennende. Tror det holder i massevis at jeg plager familie og venner med hvor forelska jeg er. Grunnen til at jeg nå blogger er derfor å bare gi litt lyd fra meg og si at jeg har det bra, men også fordi jeg kjeder meg da Gutten har fått jobb og jeg har nettopp tatt meg ferie, så da sitter jeg her og prøver å få tida til å gå. Er jo nok av ting å gjøre, bare i dag skal jeg forberede meg til jobbsamtale i morgen, levere bilen på etterkontroll (gikk ikke gjennom Eu-kontrollen første gang), handle litt diverse nødvendig her og der, hente klær hos Pappa, ta oppvask/vaske leiligheten og ikke minst forsøke å slappe av litt. Kanskje like greit at Gutten ikke kommer "hjem" fra jobber før kl ti i kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar