onsdag 13. april 2011

Gleder på forskudd?

Jeg tror jeg enten er veldig flink til å ta gleder på forskudd, eller rett og slett bare har flytta inn i sekken til katta.


Vi har nettopp fått tv-signaler, ehm tror vi. Vi trenger en boks fra riks tv for å få tv-signaler. Dette visste vi jo om, og kom ikke som noe sjokk. Derimot ble vi ikke veldig happy da jeg nettopp fikk en telefon fra vår montør av internett (som vi også skal ha tv gjennom ettersom dette er billgst for oss). Han kunne fortelle det at den tilkoblingen til internett som vår utleier har meldt at er i kjelleren, er ute av drift. Vi snakker dermed om at vi må bo noen uker til uten internett. Gjett hvem som skal campe hos folk med internett fremover! (Spesielt i påska ettersom jeg ellers får dekket internett-behovet mitt på jobb). Sukk. Vet dere hva som i tillegg er den lille tingen som gjør dagen litt mindre bra? Joda, jeg må faktisk betale for internett og tv selv om jeg ikke får brukt det. I dag er ikke min dag..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar