onsdag 24. november 2010

Travel uke

Huhei som dagene går unna nå før eksamen. Ikke bare får jeg tilbud om å jobbe mye både her og der, men jeg skal jo gjerne klare å bestå eksamen også. Og med et hode som ikke er helt på plass om dagen så får jeg nok prøve å gjøre det beste ut av det. Til tross for at jeg nå har fått tre megaspennende tilbud for lørdagskvelden: disney-fest, innflyttingsfest og bursdagsfest. Ikke nok med det, selveste BESTE-BESTE-Anna og Tommy er i Skien i helga og det er de jo så altfor sjeldent.

Dessuten har Mamma og jeg endelig funnet en dag for jentekveld, nemlig fredag. Greit å ta det før alt eksamens- og julekjøret setter enda mer inn. Jeg har også funnet den mest fantastiske søte filmen med en av de mannlige skuespillerne jeg liker best: Justin Long. Filmen heter he's just not that into you. Noen som har sett den? En herlig film som inneholder sannheter som enhver singel person bør innfinne seg med før som siden. Til alle dere single der ute: vær så snill og tving deres mannlige single venner til å se denne, det ville gjort verden til et mye mer fantastisk sted!

Det er forøvrig bare en uke igjen til jeg for første gang i år kan sette på julesanger og virkelig nyte desember litt (i hvert fall for noen få timer før eksamen tikker inn).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar