onsdag 12. oktober 2011

Film!

Litt inspirert av denne bloggen med bokomtaler begynte tankene mine å svirre litt (noe som ikke alltid er et godt tegn), men som jeg tror kan resultere i noe positivt denne gangen. Jeg spurte eieren av bloggen om hva hun forsaket som gjorde at det ble tid til å lese så mye. Svaret fikk meg til å tenke over alt det jeg gjør i stedet for å lese, slik som å se på film (samtidig som jeg broderer <3 multitasking <3 ). Film ja... Film er vel kanskje for meg slik som bøker er for Camilla (bloggeieren). Derfor vil jeg forsøke å være en liten apekatt og skrive litt om de filmene jeg ser og hva jeg synes om dem. Er det en ting jeg vet om meg selv så er det nemlig det at jeg kanskje kan være litt over middels interessert i filmer.


Kom nettopp hjem fra kinoen etter å ha sett Babycall, men fordi jeg må fokusere litt på lesing nå (pensum) tar vi heller omtalen litt senere. Dere får vente i spenning!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar