søndag 9. oktober 2011

Helgekos!


Av og til har man dager som bare føles helt perfekte. Jeg sitter her med fyr i ovnen, levende lys flere steder i leiligheten, nyoppdagede Antony & the Johnsons på Spotify, bikkja i "beinkroken" og bare tenker hvor fantastisk jeg har det. For første gang på lenge er jeg rolig inni meg. Jeg har funnet tilbake til meg selv. Dette er den jeg er og den jeg ønsker å være. De siste ukene har livet begynt å smile til meg igjen, jeg vet at jeg er sterkere enn jeg selv trodde og har fått bekreftet at den selvinnsikten jeg alltid har trodd jeg har hatt virkelig er der. Jeg har det livet jeg ønsker meg, og vil nyte denne tiden til det fulle!


(Så må jeg bare nevne at jeg har begynt å glede meg veldig til jul! Bare 76 dager igjen nå!)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar