søndag 24. oktober 2010

Ny start --> ny blogg

Nå er det noen måneder siden jeg ble singel og følte at jeg måtte starte livet mitt litt på nytt og finne ut av hva jeg ønsker å prioritere i livet mitt. Sommeren har mildt sagt ikke blitt brukt til dette på grunn av enkelte distraksjoner, men nå er jeg derimot mer klar enn på lenge for å bli kjent med meg selv og hva jeg vil. Med ny frisyre, en halv ny garderobe og ikke minst nytt bosted er jeg nå klar for å ha Nina i fokus!

Det jeg allerede har funnet ut som er meg kan vel beskrives helt enkelt med dette bildet (som er lånt fra ewallpapers.eu):

I litt for lang tid glemte jeg hvor befriende det er å bare komme seg ut i frisk luft, og spesielt ut i skogen.

Nå er det derimot mye bedre tid for å se Molde - Odd enn for blogging så jeg takker for meg denne gang.

1 kommentar:

  1. Velkommen til ny side Nina! Håper på å høre om mye selvrealisering fra deg fremover =)

    SvarSlett