fredag 3. desember 2010

En ny verdensborger

I dag fikk bestevenninna mi gjennom ungdomsskolen sin førstefødte, på hennes egen bursdag. Det var en fantastisk beskjed å få! Det er merkelig når den første av barndomsvennene får barn, jeg føler meg jo selv fremdeles så ung. Som den familieklare jenta jeg HAR vært, hadde jeg trodd at jeg skulle ane en liten sjalusifølelse i meg når jeg fikk høre det, men jeg er overlykkelig både over selve nyheten og for at jeg ikke er misunnelig på henne. Selv om jeg ikke er misunnelig, skal jeg innrømme at jeg begynte å se litt fram mot den følelsen barnefaren beskrev om å se barnet sitt for første gang, men slapp av dere framtidige besteforeldre: jeg skal fremdeles nyte å være ung noen år til før jeg får barn :)

(Bildet er lånt fra weheartit.com)

For dere som lurer er det en gutt som skal hete Jacob.

1 kommentar: