tirsdag 25. januar 2011

Sjefsavgjørelse

I går fant jeg ut at det var på tide å vise hvem som er sjefen i forholdet (legg merke til at dette blir sagt med et lite glimt i øyet og ikke er helt seriøst ment) og jeg satte ned foten ang å leie en leilighet vi vurderte. Og gjett om jeg er glad for det nå!!!!! Etter å ha sett en annonse i avisa fant vi den mest perfekte leiligheten vi kunne tenke oss. Minus for min side er at det ikke er parkering noe annet sted enn uti gata, minus for gutten er at leiligheten ikke er ferdig før om to mnd og han skulle gjerne sett å ha flyttet inn et sted fortest mulig (selv om jeg ikke har noe imot å drøye det litt ettersom jeg har tre mnd leie igjen siden jeg ikke har sagt opp leieavtalen før i dag). Uansett er leiligheten nydelig og jeg kan nesten ikke vente med å sette mitt... eehm.. vårt blir det vel, preg på det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar