mandag 24. januar 2011

Tjohei som det går

Føles det riktig så føles det riktig, og dermed basta! I løpet av den siste uka har det skjedd mye. På fredag fikk jeg telefonen jeg har ventet på, den som bekreftet at jeg ble tilbudt en fulltids jobb i en bedrift ikke så langt unna. Etter litt tenketid i helga valgte jeg å akseptere tilbudet og jeg er fra og med torsdag i fullt arbeid. Det blir en rar opplevelse, og det er nok en litt tøff periode jeg har foran meg med mye å lære. Ikke nok med det, men det har også vist seg at Gutten og jeg har hatt like tanker rundt oss to, og ingen av oss ser poenget med hvert vårt bosted, når vi uansett er sammen hele tida. Dagene går dermed litt med til å finne et sted å leie som er stort nok for oss begge to. Har noen steder vi ønsker å se litt nærmere på, og så får tida vise hvor vi ender opp. Heldigvis er vi begge enig i at Skien er stedet å bo. Denne uka vil dermed bestå av noen visninger litt her og der, og ikke minst nipugging av alt jeg må kunne i den nye jobben.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar